Retourneren en ruilen

Voldoet het artikel niet aan de verwachting of heeft u de verkeerde maat besteld dan kunt u de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. 

Wilt u een artikel omruilen of retourneren? Meldt het dan eerst aan, wij kunnen uw retourzending dan in de gaten houden voor u. Indien u een account heeft aangemaakt kan dit via mijn account, als u besteld heeft zonder account kunt u het online-retourformulier gebruiken.

Ruilen of retourneren is gratis. 
Nadat u uw retour heeft aangemeld, stopt u het/de betreffende artikel(en) in de pakketdoos, in de originele verpakking met alle labels in hun oorspronkelijke staat. Vervolgens levert u het pakket in bij de dichtstbijzijnde DHL pakketshop. Hier geeft u aan dat u een retour heeft voor InUndies. De pakketshophouder overhandigt u dan een afleverbewijs en regelt de verzending van uw pakket.

let op! Sinds 30 oktober jl. maken wij gebruik van de diensten van DHL. Indien u voor die datum een pakket heeft ontvangen zal dit geleverd zijn door GLS. In dat geval kunt u uw retour gratis retourneren door de sticker in de pakketdoos over de oude adressticker te plakken. Vervolgens levert u uw retourpakket in bij de dichstbijzijnde pakketshop van GLS

Retourneren
Nadat wij het artikel ontvangen hebben wordt het aankoopbedrag binnen 4 werkdagen teruggestort. Indien u een order in zijn geheel retourneert die minder dan € 40,- bedraagt, vergoeden wij ook de verzendkosten.

Omruilen
Op het online-retourformulier geeft u aan welk artikel u retourneert en welk artikel u daar voor in de plaatst wilt ontvangen. Een eventueel prijsverschil wordt aan u gecrediteerd of dient u aan ons over te maken. Onze bankgegevens zijn terug te vinden op de contactpagina. Direct nadat wij uw retourzending ontvangen hebben wordt het nieuwe artikel aan u verzonden.

Het artikel dient ongebruikt en in de originele verpakking terug te worden gestuurd, inclusief alle labels in hun oorspronkelijke staat. Wij kunnen geen gedragen (het mag uiteraard wel gepast worden) of gewassen artikelen terugnemen. Uit hygiënisch oogpunt verzoeken wij u vriendelijk de artikelen te passen over uw eigen ondergoed en daarbij niet te eten of te drinken.
Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat het artikel gebruikt of door toedoen van de klant beschadigd is.

Heeft u nog vragen over het bovenstaande? Neem dan contact op met de klantenservice.

STEL UW VRAAG