Niet thuis

U was niet thuis toen de bezorger voor de deur stond. 

Als u niet thuis bent, laat de bezorger een niet-thuis-bericht achter met de mededeling dat het pakket niet bezorgd kon worden. Hierop staat een niet-thuis-code. Aan de hand van deze code kunt u op de website van GLS kiezen hoe u uw pakket alsnog in ontvangst wilt nemen.

Ga naar de website van GLS, open de pagina GLS/ontvangen/niet-thuisbericht
Nadat u uw niet-thuis-code en postcode hebt ingevuld, kunt u kiezen voor de volgende opties:

  • Pakket afhalen; u haalt het dan af bij het depot dat de verzending verzorgt
  • Andere datum; u kunt het pakket op een andere datum af laten leveren, het is ook mogelijk om aan te geven dat het bij de buren afgeleverd kan worden.
  • Afhalen bij een pakketshop; u kunt het pakket laten bezorgen bij een pakketshop bij u in de buurt. 

Uw bestelling wordt verpakt in een blanco doos, de inhoud is voor buitenstaanders niet duidelijk.

Klik hier om naar de GLS Track & Trace website te gaan.

 

logo GLS



STEL UW VRAAG